Consultanta ONLINE
MANAGEMENTUL PROGRAMELOR SI PROIECTELOR
Amos Dezvoltare Afaceri va ofera consultanta in vederea realizarii unui management performant al programelor si proiectelor dumneavoastra.
Managementul programelor si proiectelor poate fi folosit in orice domeniu de activitate.
Asiguram realizarea tuturor activitatilor manageriale necesare atingerii obiectivelor propuse in cadrul proiectelor dumneavoastra.
SERVICII DE CONSULTANTA
- MANAGEMETUL PROGRAMELOR SI PROIECTELOR -
Oferim consultanta specializata in urmatoarele etape ale derularii proiectului:
- Realizare Studiu de fezabilitate
(pentru a evalua potentialul proiectului)
1. Stabilirea proiectului
(identificare, analiza, obiective, etc.)
2. Stabilirea activitatilor de baza in proiect
3. Sistemul de control al Proiectului
- sistemul de planificare
- definirea scopurilor
- coordonarea planurilor
- alocarea resurselor
- urmarirea progreselor
- previziunea
- sistemul financiar
- alocarea bugetelor
- identificarea costurilor si a veniturilor
- autorizarea plaţilor si facturilor
- procesarea livrarilor si a comenzilor
- sistemul de raportare
- urmarirea si raportarea situatiei planului, a bugetelor, a previziunilor, a riscurilor si a metodelor de evitare sau corectare a acestora
- sistemul de control al schimbarilor
- managementul termenilor de referinta
- procesarea cererilor de schimbare
- controlul documentelor
4. Planificarea Proiectului
- Structurare
- Dimensionare
- Estimare
- Programare
- Resurse
- Riscuri
- Finalizare
5. Structura Alocarii Activitatilor
6. Managementul riscurilor
- identificarea riscurilor
- analiza riscurilor
- cuantificarea riscurilor (probabilitatea de producere)
- identificarea mijloacelor de reducere/eliminare a riscurilor
- stabilirea strategiilor de control, evaluare si reducere/remediere a riscurilor
7. Finantarea Proiectului
- identificarea tuturor costurilor necesare realizarii proiectului
- estimarea pretului de vanzare al proiectului
- identificarea posibilitatilor de finantare
Daca doresti finantare nerambursabila, click aici!
8. Controlul si monitorizarea progreselor proiectului
9. Asistenta in realizarea previziunilor
Previziunile sunt necesare:
- pentru a verifica daca proiectul se desfasoara conform planului
- pentru a identifica eventuale deficiente
- pentru a oferi echipei feedback asupra performantelor
10. Asistenta pentru realizarea raportarilor
- (resurse financiare, resurse umane, timp, previziuni, riscuri, etc.)
11. Asistenta pentru pregatirea si realizarea sedintelor
(periodice, pe toata durata desfasurarii proiectului)
- Inainte: Stabilirea agendei sedintei
- In timpul: Managementul timpului, al scopurilor si al rezultatelor
- Dupa: Editarea raportului sedintei (Revizuirea proiectului)
12. Managementul resurselor umane ale proiectului
- Identificarea necesarului de resurse umane
- Identificarea personalului cu competente si experienta necesara
- Stabilirea si delegarea responsabilitatilor
- Managementul echipei de proiect
- Asistenta in administrarea proiectului
- Asistenta in aplicarea analizelor specifice (SWOT, Ishikawa, Brainstorming, Ingineria valorii, Multimile fuzzy, Analiza Drumului Critic, Benchmarking, Algoritmul lui Little, etc.)
- Asistenta in etapele de evaluare a proiectului
Pentru a obtine mai multe informatii va rugam sa ne contactati la:
Telefon: 0728.647.214
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.